Friday 30 March 2012

sweet memory 4ever..=)

salam and hai blogger!..=)
maafkan saya kerana lambat update blog..hehe..maklumlah! bzy sikit sekarang nie..=)
to day is my happy day!..aku hang out dengan kawan2 aku..amy, syida, ayen,syakira, i_ _, h_ _ _ _ , w_ _ _ and s_ _ _ _ _!..ghege..and for the first time, aku keluar tak abis 100 ringgit..! haha..
rasa nak rakam je apa yang terjadi hari nie..
biase la the first time aku tngok mereka nie i,h,w and s ase macaam tak sporting, but dyeorg okey je..=)
agenda pertama kteorg sampai kat CS, sg petani kteorg gi makan tom yam thai..perhhh! sedap la jugak, so no wonder la ramai la jugak orang kat kedai tu...harga mknnya pun berpatutan.. terbaIIkk punyer pedas..haha
lepas makan kami macam dah berpecah..huhu..aku gi main boling, lepas tu ada la org tuu (rahsia) haha..ajak aku tngok wayang!
first time tu..huhu..and thanks sangat2 sbb belanja aku KFC sekali..
aku duduk sebelah syida.. filem pertama aku tengok kat panggung wayang- JANGAN PANGANG-PANDANG.. haha..best la jugak..aku memang suka lakonan dari zizan. baru beberapa minit citer bermula, aku
MeNjeRit!..haha. terkejut tetibe keluar hantu., yang tak tahan nya, guna nama aku plak 2 (mcm la nama aku sorang je YAya)..haha..nie la last memory aku untuk last outing di sini..=)
ayam goreng ngn burger,,.. <3

tiket wayang..=)
 SemOga PeRsahAbaTAn kItA dirAhmaTi  hendaknya..^_^


No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)