Tuesday 10 April 2012

layakkah aku?

assalammualaikum blogger.
perempuan yg baik untuk lelaki yang baik,
 lelaki yg baik untuk perempuan yang baik..
 layakkah aku berdampingan seorang lelaki yang baik untuk menjadi imam dalam hidup aku? 
 sungguh aku dambakan seorang lelaki yang dapat membimbing aku di jalan-Mu Ya Allah.
. hanya Engkau pengatur segala sesuatu yang terjadi.
. hati ini selalu menduga dan tertanya-tanya siapkah pemilik rusuk ku ini..
 Ya Allah hanya Engkau Yang MAha Mengetahui segala-galanya..
 aku dambakan  sebuah mahligai yang sakinah di dunia dan akhirat. 
tapi Ya Allah 
, aku bukan Siti Khatijah mahupun Siti Aishah.aku juga bukan Fatimah R.A bidadari syurga.
.mampukah aku Ya Allah..hidup aku masih jauh perjalananya,
 kuatkah aku hati aku untuk bersabar sedangkan aku bukan malaikat..
aku juga manusia yang punya dosa..
sungguh ku dambakan kasih-Mu Ya KHalid..cinta-Mu yang paling agung. 
ku dambakan cinta itu Ya Allah..cinta hingga ke syurga..
 layakkah aku masuk ke syurga-Mu Ya Allah.. 
sungguh Ya Allah, hati kecil sering teringat akan dosa2 lalu. 
Layakkah aku memiliki cinta-Mu Ya Allah.?
  

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)