Friday 23 March 2012

luahan hati.

assalammualaikum and hai blogger..

                                            rindu

jauh lubuk hati aku malam nie rasa macam tak best..something missing . and i also miss my family a lot. seriously i felt want to go home. but tomorrow my parent will come to visit me.. HAPPY..^_^
i miss my friend.. miss all moment with them..that all cannot buy with money.. this life penuh dengan tanda tanya. penuh degan rahsia., only Allah know ever thing that happen to me. banyak sebenarnye aku nak cerita. tetibe aku rasa macam aku nie jahat  sgt..T_T hurmmmmmm.. aku rindu kat semua yg mengenali aku..wawaaaaaaaaaaaaaaa..(tangisan hati)

Ya Allah..jadikan lah aku lebih merinduiMu drp semua ciptaanMU yg suatu hari nanti akan pergi meninggalkan aku.
Ya Allah..berikanlah aku peluang untuk lebih mencintaiMu, drp aku mencintai cinta manusia yg akan kembali jua kepada Mu.
*********************************************************************************

                                           kenalan aku

aku memang banyak kawan. tapi dalam banyak2 kwan 2, aku xpernah untuk mengaharap mereka balas sesuatu pada aku.. berkenalan dgn koranh adalah suatu anugerah drp Allah untuk aku belajar mengenai kehidupan nie..macam2 perangai ade, macam2 ragam aku jumpa..=)
tapi, bersahabat lah dgn ikhlas tanpa mengaharap kan apa2 balasan..aku syg kwn2 aku..=)
*********************************************************************************

                                       sampai ke syurga

aku impikan cinta sejati sampai ke syurga, hanya cintakan Allah saja kita akan sampai ke syurga.. dapatkah aku miliki cinta 2? cinta seorang suami kpd isterinya kerana Allah ..cinta seorang isteri kpd suaminya krn Allah ,. cinta ibu bapa kpd anaknya kerana Allah.cinta anak kpd ibu bapanya kerana Allah.. hidup dan mati hanya kerana Allah..
  aku mencintai ibu bapa ku kerna Allah..
 aku mencintai sahabat-shabatku kerna Allah..
aku mencintai segala yg di cintai Allah hanya kerana Allah


No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)