Saturday 3 December 2011

asal usul..huhu..^^

Assalammualaikum..
=) cantik blog aku?? hehe..thanks kepada seorg senior sebab tolong aku buat baner 2..cantik sgt2..^^
name blog aku da bertukar kapada <<itu aku>>sinichi yaya...haaa! korang nk tau tak asal name sinichi yaya 2? meh sini aku cter an mane datang nye idea name 2..huhu

Sinichi-nie name dalam cter kartun conan..aku suke sgt cter kartun 2.. name sebenar conan 2 ialah Sinichi kudo..haaa nak tau tak nape sinichi kudo tu tukar name kpd conan? lau nk tau tengok la cter conan edogawa..haha...
yaya-name nie my best2 friend yg bagi name nie kat aku..so melakat sampai sekarang..huhu..kat KMTK nie banyak name yg org pangil aku..antara nye nad,nadia,ct and yaya..huhu..tapi name yaya is so special to me..=)
conan edogawa..=)
nie la sinichi kudo..=)

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)