Saturday 30 June 2012

suprise birthday

assalam  u all.
30.6.2012
Mcd klebang restu aku ngn kawan-kawan aku berpakat nak buat suprise birthday untuk nabila dengan akim..
ye la sebab birthday dyeorg same bulan yg same..
cume beza nye akim 27hb 6 dan nabila pula 20Hb 6.. so aku desided nak buat sekali..
jimat sikit and dapat la kumpul sekali..dah lame la juga aku tak lepak bersama mereka..
kesian nabila dia sebenarnya taching ngn aku sebab aku cakap nak buat suprise birthday kat akim je..
pada hal kteorg nk buat kat dye sekali..sory nab..saje je buat ang macam tu..
yang akim plak aku tak wish langsung birthday dye ary rabu tu sebab akbetul2 lupe..
asyik pikir ngn nak buat suprise..haha
kenapa aku suka buat suprise kat kawan aku? sebab suka tengok muka terkejut dyeorg dan kegembiraan yg terpancar di wajah mereka..=)
sebab tu cara aku menghargai sebuah persahabatan aku dgn all my friends..
oke..meh aku story sikit apa yg jadi semasa kek dibawa masuk kat dlm mcd tu..haha
masuk je dalam bilik party tu aku sorang je yg nyanyi lagu brthday tu..haha..klakar..and then tngok muka akim dah terkejut gile..haha..nabila apa lagi tak sangke kteorg nk sambut brthday dye juga..
nasib baik mak nabila pun berkomplot juga and membenarkan nabila keluar ngn kteorg mlm nie.
terima kasih atas kerjesama izam,izal n fatin membntu aku dalam menjayakan majlis yg xseberapa nie..
hope our friendship will naver end and sentiasa di berkhati Allah


happy bilateded birthday to akim n nabila

kek yg aku buat untuk akim dan nabila
time kat matrik dulu pun aku suka buat suprise brthday kat roomate aku iaitu cyda and amelia tapy kek kteorg beli xde tempat nk buat kek..miss both of u..kepda kawan aku yg lain yg aku xbuat mcm nie..tu bukan bermaksud aku xsyg korang..aku sayang korang..tapi ade sebab yg tertentu xdapat la aku buat mcm nie kat korang..maafkan aku yee

2 comments:

  1. singgah sini , salam kenal dari BP :)

    saya org chemor jugaks! :)

    ReplyDelete
  2. wslm..thnks sbb sudi singgah blog sye..=)

    ReplyDelete

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)