Wednesday 30 November 2011

Sahabatku di KMTK..

salam semua...entri hari pasal perpindahan 2 org kawan aku ke tempat study baru..nik nurul azmira  dan nurin atikah telah keluar dari KMTK..huhu...sedih betol time 2..time nurin keluar aku sedih jugak..tinggal la aku dan mira je..aku dgn mira la selalu berdua pergi kuliah same2 dan kelas kami pon sekali...tapi dulu mane2 pon bertiga..huhu then sekarang nie kawan2 rapat aku 2 org nie dah xstudy kat KMTK dah..huhu...sedih habakhang..haha
frist2 kenal dulu..aku kenal dgn nurin..dia org pertame tegur aku dalam kelas SR..nik aku mula rapat dgn dia time 1 kelas math dgn dia...nurin dan mira..aku sgt2 rapat dn mereka..huuu..biase la kan setiaap pertemuan ada perpisahan..walaupun aku knl mereka hanya dalam mase beberapa bulan..tapi mereka sangat2 naik dan penuh dgn semangat setia kawan.. i love both of u...really miss our moment together,..=)

nik nurul azmira..yg pakai tudung coklat 2..=)
selalu ajar aku math dgn kima...my sifu!

nurin atikah...ada kawan cakap muka aku dgn dia nk dekat same..
=) 



add me with google :)

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)