Saturday 24 September 2011

kenanganku =)

hallu2!! assalam.... hari ini aku nak cter pasal kenangan aku dn kwn2 kat pineng..huh!! best sgt..
16.9.2011..aku dan syida (roomate aku) pergi tidur rumah roomate kami iaitu amy kat teluk bahang di pineng,..kami ada di pineng selame 3 hari 2 malam..hari khamis tu kami tak pergi mne2 pown..yla da smpai pineng mlm..so malas la nak pergi2 mane2 lagi..hari kedua baru kami pergi ronda2 pineng..
tempat frist yg kami pergi ialah Quens Bay..nie tempat yg frist farez bawak kteorg pergi..tmpat tu sgt cantik sbb  dekat dgn pulau jerjak..tpi kami xpergi pown pulau jerjak 2 sbb tak bawak bajet yg secukup nya...huuuu..pemandangan memng best..huhu.




and then kteorg pown menikmati dan bergambar bnyak2..haha..bnyak jugak la aku candit gambar2 dekat sana..haha..


time nie yg amik gambar adalah wan..balax amy..paling kiri yg tgh duduk tu la aku.sebelah aku syida, dan amy..yg pakai baju putih tu salleh,sebelah dye nme farez and yg happy gler tu nme dye ian..haha
dyeorg sgt sporting..farez ngn saleh nie kteorg rapat time kat pineng nie la..sampai la sekarang..dekat kolej sebalum2 nie aku mne penah tahu kewujudan mereke..haha kesian kan?? yla nk buat macam aku pown kurang di kenali oleh mereke..haha... tngokla gmbar2 lain nie..harap korang enjoi( kalau ade yg follow aku la..haha)





                                 kerete merah n hitam nie la kerete yg kteorg sewe..huhu..2 hari kteorg sewe




No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)