Sunday 25 September 2011

rania

huhu...hello...assalam...
lepas abis kuliah aku and roomate aku gi mkn kat kafe asrama..then lepas 2 naik atas aku layan lagu super junior..huhu..walaupun aku agak ketinggalan dalam dunia korea nie tapi aku xla setabsub mereka yg sgt2 gler ngn cter and lagu2 korea..aku biase2 jerr...lagu dyeorg pown best jgak ape..lagu melayu pown best jgak...huhu...agy best dgr lagu iqwal hafiz..lagu terbaru dye adlah rania..hushh!! layan abis..haha.nie aku bagi sesiapa yg xpernah dgr lagu rania nie...dgr la kat blog aku..huhu...tapi aku xd follower pown..haha..xp la..last2 jadi dairy aku je la..haha..


dok sje2 nie aku try la tngok kat youtube koet2 cter city hunter da kuar k blm..tngok2 ade la plak..haha ,,ap agy layan la kejap ..haha...best jgak cter city hunter,,tau x sape yg berlakon?? haha..mesti la Lee Min Hoo yg berlakon..haha..

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)