Tuesday 2 October 2012

MY BFF

assalam blogger..=)
senyum dulu..senyum cepat..haha
post kali nie pasal kawan aku yang sentiasa ada untuk aku..

NURUL FATIN AZELA 


ini la kawan baik aku..
aku kenal dia masa darjah 6
dan sampai sekarang kami masih kawan..
friend 4 ever..
kawan yg paling memahami aku.
bergosip bersama, main bersama,
rahsia aku ade kat dia dan rahsia dia ade kat aku.
kalau boleh semua nak buat bersama.
miss kau sangat fatin.
miss sangat nak main basikal ngn kau,
rindu nak hangout bersama..huuu..
semua masalah aku kau dengar,
semua masalah kau aku tau.
shearing is caring an?
sebenarnya time aku kat matrik dulu aku selalu buat solat hajat,
kau nak tau kenapa?
sebab aku nak Allah bukak kan pintu hati kau untuk berhijab
alhamdulillah Allah makbulkan doa aku.
aku nak kita bersahabat sampai ke syurga.
sayang kau!  

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)