Sunday 30 September 2012

=)


Ya Allah, aku jatuh cinta..
kenapa perasaan tu wujud ya Allah?
salahkah daku mempunyai perasaan tu?
salahkah aku jika aku mencintai dirinya?
setelah kian lama aku merawat luka ni,
tiba-tiba muncul seseorang yang berjaya mencuri rasa cinta yang
telah lama ku kuburkan jauh dilubuk hati ini.
tanpa ku sedari rasa itu sedang berputik dalam jiwa ini.
kegembiraan itu hadir dalam diriku kerana dia,
Ya Allah, adakah salah apa yang aku rasa ini?
ya Allah, jika cinta ini mainan nafsu dan syaitan,
maka Kau bimbing la daku kepada cinta yg suci.
ya Allah jika rasa ini menyakitkan aku, 
maka Kau jauh kan lah rasa ini sementara waktu,
jika rasa ini buat aku lalai untuk mencintaiMu ya Allah,
maka hapuskan lah rasa ini.
yakinkan lah aku dengan janji-Mu yang pasti ditunaikan.
ya Allah, kuatkan lah hati hamba-Mu ini.

#fokuskan lah hati ini untuk memburu impian dulu ..aminnnn



No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)