Saturday 14 January 2012

my heart..=)

assalam semua..^_^

Tajuk entri hari ini adalah hati saya..=)..
duhai hati, aku harap suatu hari nanti akan ada seseorang yang dapat buat aku lupakan first love aku.
 siapakah dia Ya Allah..bagi la aku ketabahan untuk hadapi semua dugaan nie..=)..
Aku masih mampu tersenyum,gembira dan bahagia melihat dia bahagia bersama sahabat aku yg sangt2 aku kenali dari form1 sampai form2.
 yeah! aku yakin dia akan bahagia.. aku banyak kekurangan berbanding dia.
aku harap disini aku temui sesuatu yang xmungkin aku temui di tempat lain. 
Ya Allah andai dia bkn untuk ku hapuskan lah rasa rindu yg menebal dalam hati ini..
Ya Allah jika dia bkn untuk ku, buka lah hati ku seseorng yg dapat terimaku seadanya..aku bukan lah seorang perempuan yg punya paras rupa yg menawan, aku bukan lah seorang perempuan yg punya tubuh yg menarik, tapi aku ada sekeping hati yang sangat senang terusik..
 hati yang sentiasa menunggu janji sang Pencipta.. hati yang sentiasa berharap agar jawapan yg dicari akan ku temui..
bersabarlah duhai hati. walaupun dalam nya penuh dgn tangisan, tapi hati, kau adalah hati yang sangat tabah hadapi dugaan yang mendatang..jadikan lah ujian ini sebagai ujian untuk memantapkan ketabahan hati mu wahai Siti Nadia..
 ujian hanya untuk hamba-NYa yg terpilih..hidupku masih panjang untuk di tempuh..tapi aku perlukan someone yg dapat sokong aku and motivate me.. 
YEAH!!!! U CAN FACE IT!!!!! I LOVE MY SELF.

to my friends,,thnk for every thing..love u all.<3

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)