Tuesday 10 January 2012

My day!! ^_^

Assalam semua!...
yaya rindu korang (gedik plak) haha..=) haha.. oke la hari nie aku nak share sesuatu ngn anda semua..tadi lepas balik dari kelas aku dgn roomate aku tngok movie 3 idoit. Mesti ade yg da pnh tngok cerita hindustan nie kan? kalo anda dah tngok msti anda tau jalan ceritanye an? huhu..eyup..jalan cerita filem nie sgt menarik..lepas tngok cerita nie msti anda akan sedar seorang pelajar bkn nye belajar hanya untuk mengejar gred yg paling tinggi..dan bknlah mencapai cita2 yg parents kita nak..tapi capai apa yg kita minat..yang kita dapat ikut dari hati..btol tu, kita kne belajar dari hati..kalo hati terpaksa dan kita memaksa hati untuk belajar sesuatu yg kita tak mahu, pasti xkan mencapai kejayaan..setuju x?  haa,,same la jugak kalau anda pakse hati anda untuk terima seseorng yg anda xsuka, pasti xjadi jugak kan?

sedar xsedar..dah 8 bulan aku menetap di KMTK . makne nye dah 8 bulan aku duduk kay kedah..wah! nk dekat setahun dah..hehe..a couple of moth je aku akan study kat sini...bulan 4 i had finishmy study at KMTK..huhu...=)
by theway, hari ini aku ade test kimia chapter 2..huhu...alhamdullih aku bolenh jawab..=) tapi soalan subjektif no 2 aku xtau nk buat macam mne..huhu..29/1/2012 UPSI 2 akan berlangsung...wish luck for me !..^_^
hope dpt naik lagi pointer aku..tapi yg penting aku dapat belajar mcm2 ilmu kat sini and meluaskan pengalaman hidup aku..=)

sekian! wasalam..=)

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)