Thursday 15 December 2011

LANGKAWI PART 1

assalammualaikum and salam sejahtera blogger..
dah lama aku tak tulis entri baru..huhu...sory semua, aku sibuk sikit dgn kuliah, assigment and projek2 yg diberikan oleh pensyarah2..biasa la..dah nama pun pelajar...oke la..aku nak cerita pasal holiday aku minggu lepas...

Part 1..8/12/2011
jam 5.00 selepas habis kelas, aku dan roomate dah buat keputusan untuk pergi ke langkawi,..teruja sgt2 ..kami semua menaiki teksi ke kuala kedah dgn tambang 50ringgt sewa teksi tu..aku mengambil kesempatan melihat dan menikmati suasa sawah padi ciptaan Allah yg indah terbentang luas..=) subbahanaAllah...sungguh cantik ciptaan Allah..suasana yg sukar di lihat di bandar2 yang sedang membangun.. Kedah kan masih mempunyai alam ciptaan Tuhan yg masih belum bnyak dinodai oleh manusia2 yg rakus.





kami bertiga sampai di jeti kuala kedah dalam pukul 6.15..kami naik feri pada jam 7.30..
ramai orang yg nak pergi bercuti di langkawi..yla kan sekarang nie musim cuti sekolah and then kwn aku cakap kat langkawi sekarang nie kat langkawi ade pertunjukan LIMA..and yg paling aku seronok sekali Iqwal hafiz akan buat show untuk konsek Lima nnti..tu yang buat aku teruja sgt2..huhu
oke..tepat jam 7.30 kami semua dah beratur untuk masuk ke dalam feri..yg best nye..ade jgak budak laki yg pergi langkawi, tu pun aku baru tau yang dyeorg pun nk pergi langkawi sebelum kami bertolak keluar dari kolej..so, dapat tiket feri pun mase yg sama..kami naik sekali..=)



 
nie rakan2 kolej yg naik trip feri yg same dgn kami..=)
mereka sgt kecoh..huhu

nie la suasana jeti kuala kedah yang sgt2 sibuk  dgn org ramai..maklum la kan cuti sekolah..=)



nie la roomate aku...yg tegah 2 syida..pnggil cidott
yg beg pink 2 amy..=)

oke la..part 2 akan menyusul..=) assalam semua

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)