Wednesday 16 November 2011

Mawar merah

MAWAR MERAH..red rose
I love this flower...it meaning alot..^^..
mawar nie kalau di lihat memang caantik dan menarik..tapi apa yg tersirat disebalik mawar ni?
mawar nie ibarat seorg wanita yang sngt sempurna..tapi mcm mne nak jadi mcm mawar nie? cube korang tengok batang mawar nie kan berduri..lambang duri pada batang mawar nie ialah liku2 hidup seorg wanita yang penuh cabaran dan dugaan..cabaran dan dugaan that she have to face membuatkan sesorg itu menjadi lebih kuat..kuat dari segi mental dan fizikal..mempunyai rohani yg mantap..

bunga mawar yg mekar pula sgt cantik dipandang. pasti ada yg tertarik dgn keindahan mawar tu..=)
ia ibarat seorg wanita yg cantik dr segi budi, hatinya dan salsiah dirinya..dan juga menjadi seorg yg matang dlm hadapi apa jua rintangan..bukan senang nak jadi mcm nie..yg penting biar hati kita nie suci dan bersih. barulah terpancar kecantikan tu walaupun kita nie tak berapa cantik.. pasti ada yg tertarik...jgn la risau kalau tak ada tertarik pada korang..that is not the problem..one day someone will look at your beauty..bcoze beauty is something that subjective..

Itu hanyalah pandangan aku..so u all have own view..it up to u utk setuju atau tdk..=)
pandangan semua org terhadap sesuatu berbeza..jgn lah cepat melenting apabila pandangan kita dan org sekeliling tdk same..huhu...skema btol entri kaly nie..haha...that all for today..have a nice day guy..=)


No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)