Monday 26 October 2015

MY NEW HOBI


assalamualaikum bloggers and haiii.. 
sorry for the late update;..
hahaha..biasa la dah lama tak update blog nie..
 almaklumlah dah masuk tahun akhir nie sibuk dengan final year projek..
tapi baru buat proposal je la..
next sem sambung projek..
 lama tak open this blog.. 
today i wanna to share my new hobi..
well tak ada la hobi baru sangat
cuma baru je nak dapat peluang jadi juru gambar..hahaha
disebabkan aku tak ada kamera sendiri so aku pinjam kawan aku punya kamera
hahaha..
sooo...siapa talent aku? 
teka la.
housemate aku merangkap course mate aku jugak..
dia nie model takbertauliah aku
hahaha.. okey la..senang 
tak payah nak kena upah ke..free of charge..hahaha
haa..maroh..marohh..






gambar yang atas tu aku shut dekat timah tasoh..
siapa yang study kat Perlis nie tak tahu tempat nie kat mana memang tak tahu nak kata apa lah..hahahha
tapi tu gambar tahun lepas..
yang bawah nie gambar tahun nie..
nie shut dekat kuala perlis je..
hahaha..
so beautiful this place
sbb cover a lot of paddy..
hahaha..
model yang sama..
tapi aku pandai dah make up kan die
nampak life sikit die nie..
tak adalah nampak macam budak2 kan..
ahhaha.. gurau je..chill la






tapi aku banyak lagi kena improve..
biasa la budak baru nak berjinak-jinak dalam dunia photographr nie.
ALL THE BEST FOR ME..
YEAHHHHHHH!!!!!

okey..that all for today.. =)
kalau nak guna perkhidmatan aku sebagai juru gambar korang boleh pm aku deh..
annyyo.. 
assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)