Monday 11 February 2013

result.

2.62
that my result untuk sem 1 kejuruteraan biosistem,
apa perasaan aku?
gembira TERSANGAT la kan?
tersangat gembira sampai rasa tak nak sambung study dah.
menangis air mata darah pon tak guna dah.
what u pay u get back.
yee aku dah study sekuat dan sekuat yang mampu.
math aku D
biosistem aku boleh dapat -C.
what the???
tu la tak paham lagi apa yang prof ajar.
oke salah aku.
sapa suruh buat jawapan merepek kan
seriusly aku nak sangt dengar kata semangat dari sidia
time aku tengah memerlukan semangt untuk sambung sem 2 nie.
but nak buat macam mana dah sidia tak membalas IM aku.
baru je anta IM dah ofline.
BTW aku tak tahu aku mampu bertahan ataupun tak.
macam nak terkulai di 2/8 jalan sebelum mengengam segulung ijazah..

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)