Sunday 16 December 2012

xtahu

assalam my blog..
dah lama tak mengupdate blog kesayangan aku.. honestly aku rindu kat blog aku ni. tapi nak buat macam mana dah sejak akhir-akhir sem ni banyak plak kerja yang aku dapat dan banyak pulak latihan palapes.. but alhamdulillah minggu nie tak ada pulak latihan palapes kan..haha..nampak tak kemalasan aku di situ?
btw aku sebenarnya agak sedih la dengan seorang kawan aku nie.. time dia tak ade couple dulu boleh je nak berkawan dengan aku.. then bila dah bercouple perhhh!! buat aku nie macam bukan kawan dia pulak.. first time aku dapat kawan macam tu..u all know what? time dyeorg mula-mula couple dulu tiap kali update status kat FB asyik mention nama girl dia..oke mesti korang akan cakap macam nie kan>>>biar la awek dia..
oke fine memang la awek dia tapi xtak setiap jam nak update then sampai ramai yang naik menyampah..oke-oke..
rilex yaya..asalkan mereka bahagia. oke fine kalo dah nak lost contact dengan aku..then sekarang nie aku pun malas nak amik tahu sal orang tu.. dan sekarang nie aku dah jarang turun pergi cafe..bukan sebab diet tapi sebab aku malas kalau bertembung dengan dia. tapi tipu la kalau aku cakap aku tak rindu kat dia..dia kan kawan aku.. hope it will fine..
nasib baik la tak ade pakwe kan..kalau tak macam-macam masalah aku ada..

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)