Monday 4 June 2012

^_^

subur melati tepian dahan,
tumbuh merata pinggiran rimba;
duhai hati ciptaan tuhan,
mengapa didamba kasih seorang hamba?

korang mesti tertanya-tanya apalah motif aku berpantun bagai kan? huhu..saje je sebab dah lama xberpantun..huhu..rindu nak berpantun macam zaman sekolah dulu..tapi dah hampir 2 tahun tinggalkan zaman persekolahan.. miss that moment..:")
but..perasan x yang pantun aku nie bertema kan kasih kasih seorang manusia yg mengaharapkan kasih manusia lain..dalam dahasa yg mudah..seseorang tu mengharapkan cinta dari seseorang..that..
dalam hidup nie jgn la mengharap sangat..tak salah untuk kita mengharap tapi jgn letak harapan yang terlalu tinggi..nnti haaa merana diri baru tau..so, kasih siapa yang sepatutnya kita cari?? who? who?? mesti la kasih yang Maha Pengasih =)
aku ada friend kat fb aku nie haa dia nak bunuh diri sebab baru putus..bagi aku la kan putus couple nie bkn nye mati pun.. just manusia je yang emo terlebih..c'mon la punya la banyak manusia kat atas muka bumi nie but b'coz of one persone u want to kill ur self.. orang yang xde agama je yang buat macam tu.dah name pun bercinta mesti la ada risiko..orang dah kahwin pun ada risiko yang kne tanggung..tapi perkahwinan ada tanggungjawab..huhu..dah macam pensyarah je aku nie..haha..well nak buat macam mane..ayat nak merepek tgh banyak nie..kalau tak..bersawang la blog aku nie..hahaha..dah tak ade sape2 nak menjenguk nanti..huhu..
oke la..sampai disini je la aku merepek ye..heeee..o_O..
assalam..

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)