Thursday 19 April 2012

MAX 24:7 - BIAR PUTUS SEMENTARA- untuk mu teman



Duhai sahabat, wahai teman..
aku tahu aku bukan sahabat yang sempurna untuk kamu semua
jauh dilubuk hati ku..aku syg kamu semua.
 Ku cuba menjadi kawan,rakan,sahabat dan teman yang sentiasa ade disisi kalian, yang sentiasa ada untuk kalian mengadu suka dan duka, 
tapi aku banyak kekurangan,
terkadang hati kecil aku menangis kerna aku tak bisa menjadi setiap apa yg rakan ku mahu,
aku hanya mampu menjadi diriku sendiri.
biarpun kita terpisah,
memori bersama sentiasa terpahat abadi di dalam hati ini,
buat teman, aku tahu mungkin ada kelakuan ku yang tidak kalian senangi,
maafkan aku,
tiada niat di hati ini untuk menyakiti ataupun melukai hati kalian,
aku sayang kalian semua. 
biar lah kita hubungan yang terjalin ini kekal hingga ke syurga..amin..

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)