Monday 14 November 2011

tertanya-tanya

assalammualaikum w.b.t...
hati aku sering tertnya2..smpai bile hati aku akan ade dye?? aku selalu tertnye2 bley ke aku lupe kan dye??
aku rase xmampu..sbb aku sgt2 menyayangi dye..aku sanggup buat ape saje utk dye...walaupown aku da knl dye lebih dr 3 taun..perasaan tu xpnh pudar..tpy sejak akhir2 nie aku rase sesuatu..rase mcm ap benci dan sedih..aku xtau knpe..org dulu2 pnh ckp..jgn terlalu syg kan seseorg kelak nnti kte akn membenci dye sgt2..aku xnak perasaan benci 2 wujud dlm dry aku..2 kan pnyakit hati..aku harap masih waras utk tepis semua 2..Ya Allah bntu la hamba-MU nie..

aku sebenarnya sedih tngok org yg aku syg bersedih..aku ase mcm nk tlg satukan dyeorg balik..tpy ap yg aku mmpu buat utk dye? ape yg aku terdaya buat utk  tngok dye bahagia? aku hnya mampu berdoa utk dye..=) aku harap aku mmpu utk bertahan...adakah aku bodoh kerana masih mnyayangi dye??
tah la..aku cuba utk terima org lain..tpy xmmpu..aku harap suatu hari nnti aku akan lupakan semua nie..harap masa aku masih pnjang di dunia nie..aku harap sebelum aku tutup mata...aku nk tngok dye bahagia dan aku nk mmbahagiakan org disekeliling aku..hope i can do it..=) i thinks this song can tell how i feel..

No comments:

Post a Comment

Followers

5Tk. raya 2010.=)

5Tk. raya 2010.=)